もう少し!あと一足だ

f0013452_23572810.jpg
                                       Chicheniza, Mexico

今月予算達成まであと一歩となりました。
今まで予算を落としたことがないというお店で
先々週までは予定よりマイナス○00万?!ヒヤヒヤものでしたが、
気温も冷え込みを増し 皆様の気分もようやくブーツへ~ブーツは単価が高いのです~☆
そして私の活躍もあって? いえ 先輩方のお陰で 予算到達まで もう一歩。
あと一足の嫁入り先が見つかれば
私たちに ご褒美のチョコケーキがぁ・・・想像;-9 

真面目に言うと、ほんとプレッシャーでした。
今まで調子よく来ていたお店が、私が入った月に予算達成ならず となったらどうしようかと。
風邪引きながら、自分にプレッシャーをかけて 懸命にがんばりました。
これは運もありますが、調子が悪い日が続くと次に ドカンと花火が上がったり・・・
そんな晴れの日が一番 楽しく 疲れが飛んでゆく。また頑張るぞと思える時です。
やっぱり 私は接客 販売が好き! 
あと少しがんばります☆
皆様も お休み ごゆるりと・・・よいお年をお迎え下さい。
そして 関西にいる方は 私のところに遊びにいらして下さい☆
セールの時は ゆっくりできるか 分かりませんから・・・・どうか年末か
セールが落ち着いてきた頃に・・・お訪ね下さいませ。
[PR]
by horaice | 2006-12-30 00:06 | MEXICO - México - | Trackback | Comments(6)
トラックバックURL : http://lemonsui.exblog.jp/tb/4192432
トラックバックする(会員専用) [ヘルプ]
Commented by nakky85 at 2006-12-30 00:46
あらま、関西ですか。大○さんかな?・・・
残念ですがココからは遊びには行ける距離じゃないですなぁ・・・

メヒコに行かれたんですか。
いいなぁ・・・ワタクシもお金貯めていつか世界一周の旅にでも
出かけたいものです。

タイトルと画と文章がほんとマッチしてますね。
Commented at 2006-12-30 19:47 x
ブログの持ち主だけに見える非公開コメントです。
Commented by horaice at 2006-12-30 20:41
○nakkyさん
はい~念願のメヒコへ行きました。でも本当は メキシコシティにも行きたかったのですが・・・事情あって今回はいけませんでした。
いつか世界一周~私も行きたい。
その前に 稼がないと!!です。
ここ 登るのはまだいいですが、下るのとっても怖かったです。
+うちのお店 札幌にもありますよ~☆私はいないですが・・;)
Commented by horaice at 2006-12-30 20:59
○Todd~!!
Thank you for pointing out the error on my blog! I often make mistakes but that's very important part of my page!! I haven't noticed it for a long time:-p though I should have..hehehe
Probably I erased 'e' by mistake while I changed this window many times... what a embarresing mistake!! Please tell me when you find my errer anytime~ um? too many to point out?
There's only 1 day left until the new year comes~! I wonder how you are spending your time. I'm going to be extremely busy in preparing for winter bargain and the new season's collection of shoes.
Commented by shima at 2006-12-30 22:48 x
Maybe you know who I am! Thank you for everything in this year! I was very happy to meet you. New encounter with you is just like my asset. Next year I also expect your wonderful blog. Taking a look at one is one of my healing(^^) be relaxed. Pls take care of yourself for competitive sales coming soon. I have to strive for my job too.
Best wishes xxxshima
Commented by horaice at 2006-12-31 21:48
○Hi~shima pu~;-)
It took some time to recognize who you are!Thanks for leaving some comments. Wow~I didn't know you're such a good English writer!!
Thank YOU for getting along with me even though I ended up not being able to work with you. It was really nice meeting you. I won't forget the summer with you in Minneapolis;-) Keep in touch and see you again!!
Wish you a happy new year*
<< こころの風景 - Barqui... シュワシュワーっと飲も;-9 >>